FAQ

Ako dlho trvá dodanie? Zásielky expedujeme zväčša v priebehu 1-2 pracovných dní ak je všetok tovar skladom, väčšinou však ihneď po obdržaní objednávky. Ak tovar nie je skladom, zásielky expedujeme hneď po jeho naskladnení. Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.

Ako zistím, či je tovar skladom? Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.

Čo mám robiť ak som si tovar objednal a balík mi neprišiel? V tomto prípade odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk a napísať nám o tejto udalosti spolu s číslom objednávky.

Ako sa dá platiť a kam posielate zásielky? Zásielky doručujeme po celom územií Slovenskej republiky A Českej republiky. Na Slovensku doručujeme pomocou kuriérskej spoločnosti GLS a prostredníctvom Slovenskej pošty. Na Slovensku je možnosť platiť na dobierku (v hotovosti) kuriérovi, resp na pobočke Slovenskej pošty alebo bankovým prevodom vopred. V Čechách doručujeme kuriérom DHL (PPL) a je možnosť platiť v hotovosti alebo bankovým prevodom vopred.

Objednávku som spravil, ale e-mail s potvrdením objednávky mi neprišiel, čo mám robiť? Potvrdenie o objednávke je zasielané automaticky systémom okamžite po vytvorení objednávky. V prípade, že mail neprišiel, odporúčame skontrolovať priečinok SPAM. Ak sa nenachádza ani tam, odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk.

Dá sa objednať aj inak ako cez webovú stránku? Objednávky sú spracovávane systémom cez webovú stránku, preto je možné obejdnávať iba na webe www.dezertmusic.sk. V prípade, že máte problémy s objednávkou, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám pomôžeme s navedením pre vytvorenie objednávky.
Prihlásiť sa na odber noviniek