FAQ
Ako dlho trvá dodanie?
Zásielky expedujeme podľa informácie, ktorá je uvedená pri produkte. Ak tovar nie je skladom, zásielky expedujeme hneď po jeho naskladnení. Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.
Ako zistím, či je tovar skladom?
Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.
Čo mám robiť ak som si tovar objednal a balík mi neprišiel?
V tomto prípade odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk a napísať nám o tejto udalosti spolu s číslom objednávky.
Ako sa dá platiť a kam posielate zásielky?
Zásielky doručujeme po celom územií Slovenskej republiky A Českej republiky. Na Slovensku doručujeme pomocou kuriérskej spoločnosti SPS, Packety a prostredníctvom Slovenskej pošty. Na Slovensku je možnosť platiť na dobierku (v hotovosti) kuriérovi, resp na pobočke Slovenskej pošty alebo bankovým prevodom vopred. V Čechách doručujeme kuriérom PPL a cez Packetu a je možnosť platiť v hotovosti alebo bankovým prevodom vopred.
Objednávku som spravil, ale e-mail s potvrdením objednávky mi neprišiel, čo mám robiť?Potvrdenie o objednávke je zasielané automaticky systémom okamžite po vytvorení objednávky. V prípade, že mail neprišiel, odporúčame skontrolovať priečinok SPAM. Ak sa nenachádza ani tam, odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk.
Dá sa objednať aj inak ako cez webovú stránku?
Objednávky sú spracovávane systémom cez webovú stránku, preto je možné obejdnávať iba na webe www.dezertmusic.sk. V prípade, že máte problémy s objednávkou, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám pomôžeme s navedením pre vytvorenie objednávky.