Krajina doručenia SK
  • Krajina doručenia
  • FAQ

    Ako dlho trvá dodanie?
    Zásielky expedujeme podľa informácie, ktorá je uvedená pri produkte. Ak tovar nie je skladom, zásielky expedujeme hneď po jeho naskladnení. Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.

    Ako zistím, či je tovar skladom?
    Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte.

    Čo mám robiť ak som si tovar objednal a balík mi neprišiel?
    V tomto prípade odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk a napísať nám o tejto udalosti spolu s číslom objednávky.

    Ako sa dá platiť a kam posielate zásielky?
    Zásielky doručujeme po celom územií Slovenskej republiky A Českej republiky. Na Slovensku doručujeme pomocou kuriérskej spoločnosti SPS a prostredníctvom Slovenskej pošty. Na Slovensku je možnosť platiť na dobierku (v hotovosti) kuriérovi, resp na pobočke Slovenskej pošty alebo bankovým prevodom vopred. V Čechách doručujeme kuriérom DHL (PPL) a je možnosť platiť v hotovosti alebo bankovým prevodom vopred.

    Objednávku som spravil, ale e-mail s potvrdením objednávky mi neprišiel, čo mám robiť?
    Potvrdenie o objednávke je zasielané automaticky systémom okamžite po vytvorení objednávky. V prípade, že mail neprišiel, odporúčame skontrolovať priečinok SPAM. Ak sa nenachádza ani tam, odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk.

    Dá sa objednať aj inak ako cez webovú stránku?
    Objednávky sú spracovávane systémom cez webovú stránku, preto je možné obejdnávať iba na webe www.dezertmusic.sk. V prípade, že máte problémy s objednávkou, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám pomôžeme s navedením pre vytvorenie objednávky.

    Predvoľby cookies

    • Vaše súkromie
    • Nevyhnutné cookies
    • Výkonnostné cookies
    • Funkčné cookies
    • Marketingové cookies