Predajne
Krajina doručenia SK
  • Krajina doručenia
  • Všeobecné obchodné podmienky

    Vitajte na internetových stránkach www.dezertmusic.sk (ďalej len
    „Stránky“).
    Pred použitím týchto Stránok si prosím pozorne prečítajte tieto obchodné
    podmienky (ďalej len „Podmienky“), ktoré upravujú Váš prístup k týmto
    Stránkam, ich používanie a všetky právne vzťahy medzi prevádzkovateľom
    Stránok a Vami.
    Tieto Podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode
    www.dezertmusic.sk, prevádzkovanom obchodnou spoločnosťou scriptum
    s. r. o., so sídlom Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská republika, IČO:
    47575395, spoločnosť zapísaná v OR OS BA I Oddiel: Sro, vl.č.97609/B, email:
    info@dezertmusic.sk, korešpondenčná adresa pre styk so
    zákazníkmi: scriptum s. r. o., Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská
    republika.
    V prípade že nesúhlasíte s týmito Podmienkami, nenavštevujte tieto
    Stránky, ani ich nepoužívajte. Prístupom k týmto Stránkam alebo ich
    používaním dávate na vedomie, že s týmito Podmienkami súhlasíte.
    Všetky zmluvné vzťahy týkajúce sa internetového obchodu
    www.dezertmusic.sk sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
    Vzťahy neupravené Podmienkami sa riadia zák. č. 40/1964 Zb.
    Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zák. č. 102/2014
    Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na
    základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
    prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých
    zákonov v znení neskorších predpisov, zák. č. 250/2007 Z.z. o ochrane
    spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane
    osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
    neskorších predpisov, ako aj inými súvisiacimi predpismi.


    Dozorný orgán: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát Slovenskej
    obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj, Odbor technickej kontroly
    výrobkov a ochrany spotrebiteľa, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07
    Bratislava 27.


    1. VÝRAZY
    “Prevádzkovateľ” Stránok je spoločnosť scriptum s. r. o., so sídlom
    Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47575395, DIČ:
    spoločnosť zapísaná v OR OS BA I;


    “Predávajúci” je spoločnosť scriptum s. r. o., so sídlom Sibírska 55, 83102
    Bratislava, Slovenská republika, , IČO: 47575395, DIČ: 2120193647,
    spoločnosť zapísaná v OR OS BA I Oddiel: Sro, vl.č.97609/B. V prípade, ak
    Spotrebiteľ objedná Tovar, ktorého konečná Cena Tovaru je uvedená bez
    príslušnej platnej sadzby DPH, “Predávajúcim” je spoločnosť scriptum s. r.
    o., so sídlom Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská republika, IČO:
    47575395, DIČ: 2120193647, spoločnosť zapísaná v OR OS BA I Oddiel:
    Sro, vl.č.97609/B. Predávajúcim je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
    zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
    Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov
    dodáva Spotrebiteľovi výrobky alebo poskytuje služby;


    „Spotrebiteľ” je osoba, ktorá s Predávajúcim uzavrela Zmluvu o kúpe
    Tovaru a nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej
    činnosti. Je to fyzická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby
    za iným účelom ako je podnikanie s týmito výrobkami alebo službami;
    “Tovar” je akýkoľvek tovar vystavený na predaj na Stránkach
    Predávajúceho a predávaný prostredníctvom internetovej stránky
    www.dezertmusic.sk;


    „Objednávkou“ sa rozumie Objednávka Tovaru;


    „Cena Tovaru“ znamená sumu, ktorú má Spotrebiteľ zaplatiť podľa Zmluvy
    o kúpe Tovaru, Cenu Tovaru si môže Spotrebiteľ overiť u jednotlivých
    položiek Tovaru, uvádzaná Cena Tovaru je konečná, pričom informácia, či
    je konečná Cena Tovaru vrátane príslušnej platnej sadzby DPH je uvedená
    pri každom jednotlivom Tovare.;


    „Zmluva o kúpe Tovaru“ znamená kúpnu zmluvu uzatvorenú medzi
    Predávajúcim a Spotrebiteľom, pričom jej neoddeliteľnou súčasťou sú tieto
    Podmienky a ktorej predmetom je to, že Spotrebiteľ kupuje od
    Predávajúceho Tovar a zaväzuje sa zaplatiť Predávajúcemu Cenu Tovaru;


    „Certifikát Originality“ je jedinečný doklad obsahujúci ochranné prvky a
    preukazujúci originalitu a pôvod dodaného Tovaru;


    „Stránky“ sa rozumie webové stránky na internetovej URL adrese
    www.dezertmusic.sk alebo akékoľvek ďalšie URL stránky, ktoré ich môžu
    nahradiť;


    „Osobné údaje“ sú informácie, ktoré Spotrebiteľ poskytol pri Objednávke
    Tovaru alebo pri registrácii na stránke www.dezertmusic.sk;


    „Podmienky“ znamenajú tieto obchodné podmienky aplikované pre nákup
    v internetovom obchode www.dezertmusic.sk;


    2. PODMIENKY POUŽÍVANIA STRÁNOK

    2.1 Prístup
    Prístup k týmto Stránkam je povolený v súlade s týmito Podmienkami.


    2.2 Objednávka a nákup Tovaru bez registrácie
    Spotrebiteľ sa zaväzuje a vyhlasuje, že:
    (i) osobné údaje, ktoré poskytol pri objednávke a nákupe Tovaru sú
    pravdivé, presné, aktuálne a úplné;
    (ii) bude okamžite informovať Predávajúceho o všetkých zmenách v
    osobných údajoch prostredníctvom emailu, ktoré nastanú v priebehu od
    Objednávky po Dodanie tovaru;
    (iii) sa nebudete vydávať za inú fyzickú alebo právnickú osobu, alebo
    používať falošné meno alebo názov, ktoré nie je oprávnený používať.

    2.3 Registrácia
    Spotrebiteľ sa zaväzuje a vyhlasuje, že:
    (i) osobné údaje, ktoré poskytol pri registrácii na Stránkach Predávajúceho
    sú pravdivé, presné, aktuálne a úplné;
    (ii) bude okamžite informovať Predávajúceho o všetkých zmenách v
    osobných údajoch prostredníctvom emailu, či aktualizovať svoje záznamy
    v sekcii Stránok označenej “Môj účet”;
    (iii) sa nebudete vydávať za inú fyzickú alebo právnickú osobu, alebo
    používať falošné meno alebo názov, ktoré nie je oprávnený používať.
    Spotrebiteľ je oprávnený zaregistrovať sa na Stránkach len raz a je
    oprávnený mať u Predávajúceho iba jeden zákaznícky účet.

    2.4 Zrušenie registrácie
    Spotrebiteľ má právo zrušiť svoju registráciu, a to (i) telefonicky na
    telefónnom čísle Predávajúceho alebo (ii) správou na emailovú adresu
    Predávajúceho. Registrácia bude následne zrušená.
    Ak Predávajúci zistí, že Spotrebiteľ má u Predávajúceho viac registrácií a
    zákazníckych účtov, je Predávajúci oprávnený bez predchádzajúceho
    upozornenia zrušiť, podľa svojho uváženia, všetky alebo len niektoré
    registrácie a účty takéhoto Spotrebiteľa.

    2.5 Práva Predávajúceho
    Predávajúci si vyhradzuje právo na:
    (i) dočasnú alebo trvalú zmenu alebo zrušenie Stránok (alebo ich časti) a
    nenesie žiadnu zodpovednosť voči Spotrebiteľovi alebo tretím stranám za
    žiadne zmeny alebo zrušenia Stránok;
    (ii) zmeniť tieto Podmienky (alebo ich časti) jednostranne a bez
    predchádzajúceho upozornenia Spotrebiteľa, zmeny Podmienok sa stávajú
    účinnými dňom ich zverejnenia na Stránkach Predávajúceho a v prípade,
    že s nimi Spotrebiteľ nebude súhlasiť, môže svoju registráciu na Stránkach
    Predávajúceho zrušiť a / alebo Stránky nepoužívať;
    (iii) odstúpenie od Objednávky alebo od Zmluvy, ak Predávajúci
    nadobudne dôvodné podozrenie, že Spotrebiteľ koná voči Predávajúcemu
    v rozpore s dobrými mravmi. Za konanie v rozpore s dobrými mravmi sa
    považuje vykonanie viacerých registrácií a zriadenie viacerých
    zákazníckych účtov na Stránkach Predávajúceho, manipulácia s účtom,
    prípadne s účtami za účelom získania výhody na úkor Predávajúceho,
    opakované neprevzatie Tovaru v dohodnutom čase a pod.

    2.6 Vyhlásenie o vylúčení zodpovednosti
    Predávajúci nie je v žiadnom prípade zodpovedný za stratu, škodu,
    náklady a výdavky (vrátane ušlého zisku) spôsobené priamo alebo
    nepriamo z akéhokoľvek zlyhania alebo oneskorenia v plnení záväzkov
    vyplývajúcich zo Zmluvy z dôvodu akejkoľvek udalosti alebo okolností
    mimo kontrolu Predávajúceho, vrátane (ale nielen to) štrajkov, porúch
    napájania alebo zariadenia alebo vyššej moci.

    2.7 Odkazy na stránky tretích strán
    Predávajúci môže čas od času poskytnúť Spotrebiteľovi odkazy na iné
    internetové stránky z dôvodov poskytnutia lepších informácií. Predávajúci
    nekontroluje všetky informácie obsiahnuté pod týmito odkazmi a nie je
    zodpovedný za ich obsah, tovar ani služby, ktoré ponúkajú. Zahrnutie
    týchto odkazov na Stránky Predávajúceho neznamená súhlas
    Predávajúceho s ich obsahom ani ich podporu. Používanie týchto
    odkazovaných stránok sa môže riadiť inými podmienkami a dohodami.

    3. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

    3.1 Zhromažďovanie osobných údajov
    Predávajúci spracováva osobné údaje Spotrebiteľa, ktoré boli poskytnuté
    Predávajúcemu v rámci poskytovania jeho služieb. Osobné údaje sú
    zhromažďované prostredníctvom webových Stránok http://
    www.dezertmusic.sk/. Medzi tieto osobné údaje patria osobné údaje
    poskytnuté pri registrácii a / alebo pri Objednávke a nákupe, ktorými sú
    meno a priezvisko, e-mailová adresa, pohlavie, dátum narodenia,
    fakturačná adresa, doručovacia adresa, telefónne číslo. Spotrebiteľ
    registráciou alebo uskutočnením objednávky a / alebo nákupu Tovaru na
    Stránkach súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných
    údajov v databáze Predávajúceho.
    Predávajúci zhromažďuje Osobné údaje za účelom: (i) plnenia zmluvy,
    ktorej stranou je subjekt údajov, (ii) ochrany práv a právom chránených
    záujmov Predávajúceho a subjektu údajov, (iii) ponúkania tovaru alebo
    služieb subjektu údajov, (iv) interných marketingových analýz a
    štatistických účelov prieskumu pre vnútorné potreby Predávajúceho.
    Osobné údaje sú sprístupnené iba zamestnancom Predávajúceho.
    Predávajúci sprístupní nevyhnutné osobné údaje aj kuriérskej spoločnosti,
    prípadne ďalším prepravcom, za účelom použitia takýchto osobných
    údajov na doručovanie zásielok od Predávajúceho, teda k plneniu zmluvy.
    Poskytovanie Osobných údajov je dobrovoľné; bez neho však nemožno
    služby Predávajúceho využiť.
    Registrovaný Spotrebiteľ môže svoje Osobné údaje opraviť v rámci sekcie
    Môj účet, ktorá je prístupná po prihlásení. Predávajúci registráciu
    Spotrebiteľa na jeho žiadosť zruší alebo blokuje. Spolu so zrušením
    registrácie dôjde k likvidácii všetkých osobných údajov Spotrebiteľa u
    Predávajúceho.
    Za účelom informovania Spotrebiteľa o prebiehajúcich kampaniach
    Predávajúceho, môže Predávajúci posielať Spotrebiteľovi informácie vo
    forme Newsletters. Zasielanie týchto informácií môže registrovaný
    Spotrebiteľ obmedziť alebo zrušiť v sekcii Môj účet v časti Newsletter.
    Ak sa Spotrebiteľ domnieva, že jeho práva na ochranu osobných údajov
    boli porušené, môže sa obrátiť na Úrad na ochranu osobných údajov
    Slovenskej republiky, Odborárske námestie č. 3, 817 60 Bratislava 15.
    Spotrebiteľ berie na vedomie, že Stránky sú monitorované a môžu zachytiť
    informácie o návšteve Spotrebiteľa.


    4. PODMIENKY NÁKUPU TOVARU

    4.1 Podmienky nákupu
    Spotrebiteľ berie na vedomie, že Zmluva o kúpe Tovaru sa riadi
    Podmienkami, a najmä ustanoveniami tohto článku 4.


    4.2 Cena Tovaru
    Cenu Tovaru si môže Spotrebiteľ overiť u jednotlivých položiek Tovaru.
    Uvádzaná Cena Tovaru je konečná. Informácia, či je konečná Cena Tovaru
    vrátane príslušnej platnej sadzby DPH je uvedená pri každom jednotlivom
    Tovare.
    Pred odoslaním Objednávky Tovaru bude vypočítaná celková cena za
    Tovar vrátane balného a dopravy (pozri odsek Dodanie Tovaru), a
    Spotrebiteľ bude vyzvaný k jej odsúhlaseniu. Spotrebiteľ má vždy možnosť
    pred vlastným odoslaním Objednávky Tovaru túto skontrolovať a prípadne
    ju opraviť. Ceny Tovaru sú platné vo chvíli uskutočnenia Objednávky
    Tovaru.


    4.3 Platobné podmienky
    Platbu za Tovar možno uskutočniť dobierkou, bankovým prevodom
    uskutočnením platby na bankový účet Predávajúceho alebo platobnou
    kartou prostredníctvom Stránok, ak Stránky Prevádzkovateľa túto možnosť
    úhrady tovaru podporujú.


    4.4 Objednávka Tovaru a uzatvorenie Zmluvy o kúpe Tovaru
    K zadaniu Objednávky Tovaru a / alebo k nákupu Tovaru nie je nutná
    registrácia. Spotrebiteľ zadá Objednávku tak, že vybrané Tovary vloží do
    nákupného košíka stlačením tlačidla “kúpiť teraz”. V nákupnom košíku si
    Spotrebiteľ môže upraviť požadované množstvo nakupovaného Tovaru.
    Pre potvrdenie Objednávky Tovaru stlačí Spotrebiteľ “zadať objednávku”.
    Spotrebiteľ prejde jednoduchým procesom, na konci ktorého potvrdí
    Objednávku Tovaru stlačením tlačidla “dokončiť objednávku”. Spotrebiteľ
    dostane od Predávajúceho automaticky generované informatívne
    oznámenia o prijatí Objednávky Tovaru do systému Predávajúceho, týmto
    však nedochádza k uzavretiu Zmluvy o kúpe Tovaru a Spotrebiteľ aj
    Predávajúci môžu bez udania dôvodu zrušiť Objednávku Tovaru až do
    záväzného potvrdenia Objednávky Tovaru zo strany Predávajúceho.
    Spotrebiteľ môže zrušiť Objednávku Tovaru zaslaním e-mailu na adresu
    Predávajúceho alebo telefonicky.
    V prípade, že Predávajúci zruší Objednávku Tovaru potom, čo Spotrebiteľ
    uhradil Cenu Tovaru, Predávajúci bezodkladne vráti Spotrebiteľovi
    zaplatenú sumu v plnej výške.
    K uzavretiu Zmluvy o kúpe Tovaru dochádza tým, že Predávajúci zašle
    Spotrebiteľovi elektronické potvrdenie označené ako “Záväzné potvrdenie
    objednávky” špecifikované číselnou identifikáciou, v ktorom Predávajúci
    potvrdí, že Tovar bol odoslaný podľa Objednávky Tovaru.


    4.5 Dodanie Tovaru
    Miesto dodania Tovaru je dodacia adresa určená Spotrebiteľom v
    Objednávke Tovaru. Tovar sa považuje za dodaný doručením na takto
    určenú adresu. Zodpovednosť za poškodenie alebo stratu Tovaru
    prechádza na Spotrebiteľa momentom odovzdania Tovaru na tejto adrese.
    Ak Spotrebiteľ neprevezme Tovar z dôvodov ležiacich na jeho strane
    (napr. ak nie je počas dohodnutého termínu prítomný Spotrebiteľ alebo
    určená osoba alebo nie je schopný uhradiť Cenu Tovaru), znáša
    Spotrebiteľ náklady spojené s opakovaným dodaním.
    Cena za dodanie (poštovné a balné) Tovaru je uvedená pri objednávke.
    Dodanie Tovaru sa bude realizovať podľa jeho dostupnosti a
    prevádzkových možností Predávajúceho. Predávajúci expeduje Tovar v čo
    najkratšom termíne, zvyčajne do 24 hod. po obdržaní Objednávky od
    Spotrebiteľa alebo úhrade ceny Tovaru zo strany Spotrebiteľa v závislosti
    od spôsobu úhrady Ceny Tovaru, ktorú si Spotrebiteľ zvolí pri realizácii
    Objednávky, najneskôr však do 3 týždňov. Termín expedície Tovaru, ktorý
    v čase realizácie Objednávky zo strany Spotrebiteľa nie je u Predávajúceho
    skladom (tzv. predpredaj) je uvedený pri každom takomto jednotlivom
    Tovare.
    Odporúčame Spotrebiteľovi prezrieť si Tovar bezprostredne pri jeho
    prevzatí. Ak zásielka javí známky poškodenia, odporúčame ju nepreberať,
    prípadne spísať s vodičom / zamestnancom kuriérskej spoločnosti škodový
    protokol alebo zásielku odmietnuť. Mechanické poškodenie výrobku v
    neporušenom obale je potom nutné nahlásiť do 3 dní od prevzatia zásielky
    na ktorejkoľvek pobočke kuriérskej spoločnosti. V prípade reklamácie
    nevyhadzujte obal, ktorý bude použitý ako dôkaz. Ak však Spotrebiteľ
    uvedený postup nedodrží, nie je nijako dotknuté jeho právo uplatniť
    reklamáciu voči Predávajúcemu.
    Vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Spotrebiteľa až po zaplatení Ceny
    Tovaru v plnej výške.


    4.6 Zhoda so Zmluvou o kúpe Tovaru
    Tovar sa predáva na základe zverejnených informácií na Stránkach podľa
    popisu dohodnutého v Zmluve. Predávajúci si vyhradzuje právo vykonať
    drobné úpravy v popise Tovaru bez nutnosti oznámiť túto skutočnosť
    Spotrebiteľovi do času prijatia Objednávky. Originalitu a pôvod Tovaru
    garantuje Prevádzkovateľ Certifikátom Originality, ktorý obdrží Spotrebiteľ
    od Prevádzkovateľa pri Dodaní Tovaru v počte 1 kus.
    V prípade, že Tovar pri prevzatí Spotrebiteľom nie je v zhode so Zmluvou o
    kúpe Tovaru, teda že nie je najmä bez vád, má Spotrebiteľ právo na to, aby
    Predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu Tovar uviedol do stavu
    zodpovedajúceho Zmluve o kúpe Tovaru, a to podľa požiadavky
    Spotrebiteľa buď výmenou Tovaru alebo jeho opravou; ak nie je takýto
    postup možný, môže Spotrebiteľ požadovať primeranú zľavu z Ceny
    Tovaru alebo od Zmluvy o kúpe Tovaru odstúpiť. To neplatí, ak Spotrebiteľ
    pred prevzatím Tovaru o rozpore so Zmluvou o kúpe Tovaru vedel alebo
    rozpor so Zmluvou o kúpe Tovaru sám spôsobil. Rozpor so Zmluvou o
    kúpe Tovaru, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia
    Tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to
    neodporuje povahe Tovaru alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
    Rozpor so Zmluvou o kúpe Tovaru najmä znamená, že Tovar nemá kvalitu
    a úžitkové vlastnosti Zmluvou o kúpe Tovaru požadované, Predávajúcim,
    výrobcom alebo jeho zástupcom popisované alebo na základe nimi
    vykonávanej reklamy očakávané, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre
    vec takého druhu obvyklé, že nezodpovedá požiadavkám právnych
    predpisov, nie je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
    nezodpovedá účelu, ktorý Predávajúci pre použitie Tovaru uvádza alebo na
    ktorý sa Tovar obvykle používa.


    4.7 Odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru
    1) Predávajúci má právo od Zmluvy o kúpe Tovaru odstúpiť v prípade ak:
    (i) nie je možné získať autorizáciu pre platbu Spotrebiteľa v prípade platby
    platobnou kartou. 2) Spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy o kúpe Tovaru
    do 14 dní od prevzatia Tovaru. Ak sa rozhodne Spotrebiteľ pre odstúpenie
    v tejto lehote, je povinný dodržať všetky nižšie uvedené podmienky. Pri ich
    splnení bude Spotrebiteľovi vrátená kúpna Cena Tovaru:
    (i) Doručenie listu (na adresu scriptum s. r. o., Sibírska 55, 83102
    Bratislava, Slovenská republika) alebo emailu (na info@dezertmusic.sk), v
    ktorom bude uvedené číslo Objednávky Tovaru a číslo účtu, na ktorý majú
    byť vrátené peniaze a v ktorom je jasne a zrozumiteľne uvedené, že
    Spotrebiteľ odstupuje od príslušnej Zmluvy o kúpe Tovaru. Na tento účel
    môže Spotrebiteľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy o
    kúpe Tovaru, ktorý je zverejnený v sekcii “Odstúpenie od Zmluvy”; a
    (ii) Vrátenie Tovaru na adresu scriptum s. r. o., Sibírska 55, 83102
    Bratislava, Slovenská republika; a
    (iii) Tovar musí byť v pôvodnom obale, nesmie javiť známky používania,
    musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu,
    návodu, atď.) a s originálnym dokladom o kúpe. V prípade, ak Spotrebiteľ
    odstupuje od Zmluvy o kúpe Tovaru v celosti (tzn. vracia všetok Tovar
    ktorý obsahovala Objednávka), je povinný vrátiť spolu s Tovarom aj
    Certifikát Originality. 3) Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Zmluvy o kúpe
    Tovaru:
    (i) na dodávku Tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien
    na finančnom trhu nezávisle na vôli Predávajúceho;
    (ii) na dodávku Tovaru upraveného podľa požiadaviek Spotrebiteľa alebo
    osobitne pre neho, ako aj Tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze,
    opotrebovaniu alebo zastaraniu;
    (iii) na dodávku zvukových záznamov, obrazových záznamov,
    zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru
    predávaných v ochrannom obale, ak Spotrebiteľ tento obal rozbalil; (iv) na
    dodávku novín, periodík a časopisov;
    (v) spočívajúcich v hre alebo lotérii.
    Pri nesplnení lehoty na odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru, kedy
    odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru musí byť Predávajúcemu doručené
    najneskôr 14. deň od prevzatia plnenia, je takéto odstúpenie od Zmluvy o
    kúpe Tovaru neplatné. Pri dodaní Tovaru v poškodenom, nekompletnom či
    inak znehodnotenom stave môže Predávajúci od Spotrebiteľa požadovať
    kompenzáciu za zníženie hodnoty vráteného Tovaru. Pri splnení všetkých
    vyššie uvedených podmienok pre vrátenie Tovaru budú peniaze za Tovar
    zaslané prevodom na účet oznámený Spotrebiteľom, a to najneskôr do 14
    dní od doručenia odstúpenia od Zmluvy o kúpe Tovaru. V prípade
    nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, v dôsledku ktorých
    nedôjde k preukázateľnému doručeniu odstúpenia od Zmluvy o kúpe
    Tovaru v uvedenej lehote (napr. samotné zaslanie vráteného Tovaru bez
    prejavu vôle o odstúpení od Zmluvy o kúpe Tovaru), nebude možné
    akceptovať odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru a Tovar bude vrátený na
    náklady Spotrebiteľa späť.


    4.8 Zodpovednosť za vady
    Záručná doba na Tovar je 24 mesiacov, môže však byť prehlásením v
    záručnom liste stanovená dlhšia. V prípade predĺženej (zmluvnej) záručnej
    doby Predávajúci v záručnom liste určí podmienky a rozsah predĺženej
    záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie Tovaru (alebo
    jeho dielov) spôsobené jeho obvyklým užívaním. Kratšia životnosť Tovaru
    vzhľadom k uvedenému opotrebeniu Tovaru, spôsobenom jeho obvyklým
    užívaním teda nemožno považovať za vadu, a bude to zohľadnené pri
    prípadnej reklamácii. Pokiaľ k danému Tovaru neexistuje záručný list, slúži
    ako záručný list daňový doklad. Spotrebiteľ má pri uplatnení nárokov zo
    zodpovednosti za vady nasledovné práva:
    (i) ak ide o vadu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné
    odstránenie vady, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, má
    právo na výmenu vadného Tovaru alebo chybnej súčasti a ak nie je takýto
    postup možný, má právo na primeranú zľavu z kúpnej Ceny Tovaru alebo
    právo odstúpiť od Zmluvy o kúpe Tovaru;
    (ii) ak ide o vadu neodstrániteľnú, brániacu riadnemu užívaniu Tovaru,
    právo na výmenu vadného Tovaru alebo právo od Zmluvy o kúpe Tovaru
    odstúpiť;
    (iii) ak ide o vady odstrániteľné, vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo
    opakovane a brániace riadnemu užívaniu Tovaru, právo na výmenu
    vadného Tovaru alebo právo odstúpiť od Zmluvy o kúpe Tovaru;
    (iv) ak ide o iné neodstrániteľné vady a nepožaduje výmenu veci, má právo
    na primeranú zľavu z kúpnej Ceny Tovaru alebo právo odstúpiť od Zmluvy
    o kúpe Tovaru.
    Ak Spotrebiteľ zistí na zakúpenom Tovare v priebehu záručnej doby vadu,
    ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale vadou
    samotného Tovaru, má právo na reklamáciu Tovaru. Spotrebiteľ môže
    oznámiť oprávnenú reklamáciu jednou z nasledujúcich možností:
    (i) na e-mailovú adresu Predávajúceho info@dezertmusic.sk;
    (ii) poštou na adresu prevádzkovateľa scriptum s. r. o., Sibírska 55, 83102
    Bratislava, Slovenská republika;
    a následne zaslať alebo doručiť reklamovaný Tovar, v prípade možnosti v
    originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, s popisom
    závady a kópiou predajného dokladu na vyššie uvedenú adresu
    Predávajúceho. Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného
    odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa
    Predávajúci so Spotrebiteľom nedohodne inak. Pri nedodržaní lehoty na
    vybavenie reklamácie má Spotrebiteľ právo na výmenu Tovaru, ak je
    dostupný alebo na odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru.
    V prípade oprávnenej reklamácie má Spotrebiteľ právo na náhradu
    nákladov spojených s reklamáciou. V prípade neoprávnenej reklamácie je
    Predávajúci povinný vydať písomné odôvodnenie tohto zamietnutia a
    zároveň Spotrebiteľ nemá nárok na náhradu svojich nákladov spojených s
    vybavením reklamácie a súčasne ani Predávajúci nemá nárok na náhradu
    nákladov, ktoré vznikli na jeho strane. Tieto Podmienky platia pre
    konkrétne Zmluvy o kúpe Tovaru v znení uvedenom na Stránkach v deň
    odoslania Objednávky Spotrebiteľom. Tieto Podmienky nadobúdajú
    účinnosť dňa 1.1.2016. Predávajúci si vyhradzuje právo Podmienky zmeniť.


    4.9 Alternatívne riešenie sporov
    Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu
    (e-mailom na info@dezertmusic.sk), ak nie je spokojný so spôsobom,
    ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že
    predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť
    zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ
    má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu
    alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona
    391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby
    podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom
    určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť
    aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je
    dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
    Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba,
    ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci
    predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
    Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a
    predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho
    so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv
    uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde
    hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od
    spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia
    sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
    scriptum s. r. o.
    so sídlom Sibírska 55
    83102 Bratislava
    Slovenská republika
    IČO: 47575395 spoločnosť zapísaná v OR OS BA I Oddiel: Sro, vl.č.97609/
    B
    Korešpondenčná adresa:
    scriptum s. r. o.
    Sibírska 55
    83102
    Bratislava
    Slovenská republika
    Email: info@dezertmusic.sk
    www.dezertmusic.sk

    Predvoľby cookies

    • Vaše súkromie
    • Nevyhnutné cookies
    • Výkonnostné cookies
    • Funkčné cookies
    • Marketingové cookies
    • Údaje používateľa
    • Prispôsobená reklama