Krajina doručenia SK
  • Krajina doručenia
  • Blog

    01. 01. 2023

    Všeobecné obchodné podmienky

    Vitajte na internetových stránkach www.dezertmusic.sk (ďalej len „Stránky“).
    Pred použitím týchto Stránok si prosím pozorne prečítajte tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“), ktoré upravujú Váš prístup k týmto Stránkam, ich používanie a všetky právne vzťahy medzi prevádzkovateľom Stránok a Vami.
    Tieto Podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.dezertmusic.sk, prevádzkovanom obchodnou spoločnosťou scriptum s. r. o., so sídlom Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47575395, spoločnosť zapísaná v OR MS BA III Oddiel: Sro, vl.č.97609/B, e-mail: info@dezertmusic.sk, korešpondenčná adresa pre styk so zákazníkmi: scriptum s. r. o., Sibírska 55, 83102 Bratislava, Slovenská republika.
    V prípade že nesúhlasíte s týmito …

    čítať viac
    01. 01. 2023

    Odstúpenie od zmluvy

    Máte právo odstúpiť od Zmluvy o kúpe tovaru bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. 

    Lehota na odstúpenie od Zmluvy o kúpe tovaru uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru. 

    Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením, napríklad listom zaslaným poštou na adresu scriptum s. r. o., Turbínová 1, 83104 Bratislava, Slovenská republika alebo e-mailom na adresu info@dezertmusic.sk . Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru, ktorý nájdete tu

    Lehota na odstúpenie od Zmluvy o kúpe Tovaru je zachovaná, ak …

    čítať viac
    01. 01. 2023

    FAQ

    Ako dlho trvá dodanie?

    Zásielky expedujeme podľa informácie, ktorá je uvedená pri produkte. Ak tovar nie je skladom, zásielky expedujeme hneď po jeho naskladnení. Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte. 

    Ako zistím, či je tovar skladom?

    Informácie o tom, či je produkt skladom, resp. dátum jeho naskladnenia je zobrazený pri produkte. 

    Čo mám robiť ak som si tovar objednal a balík mi neprišiel?

    V tomto prípade odporúčame nás kontaktovať mailom na info@dezertmusic.sk a napísať nám o tejto udalosti spolu s číslom objednávky. 

    Ako sa dá platiť a kam posielate zásielky?

    Zásielky …

    čítať viac
    None
    None

    Predvoľby cookies

    • Vaše súkromie
    • Nevyhnutné cookies
    • Výkonnostné cookies
    • Funkčné cookies
    • Marketingové cookies